The Meaning Construction of Public Relations Marketing of Islamic Private Higher Education PR
Abstract
Keywords
Full Text:
PDFReferences
Al-Qur an & Terjemahan. (2007). Mushaf Sahmalnour.
Basrowi, & Sukidin. (2002). Metode Penelitian Kualitatif Perspektif Mikro. Surabaya: Insan Cendekia.
Bungin, M. B. (2011). Konstruksi Sosial Media Massa: Kekuatan Pengaruh Media Massa, Iklan Televisi dan Keputusan Konsumen serta Kritik terhadap Peter L. Berger & Thomas Luckmann. Jakarta: Kencana Prenada Media.
Creswell, J. W. (2012). Qualitative Inquiry Research Design : Choosing among Five Approaches. California: SAGE Publications.
Kriyantono, R. (2014). Teori Public Relations Perspektif Barat dan Lokal: Aplikasi Penelitian dan Praktik. Komunikasi UB.
Littlejohn, S. W., & Foss, K. A. (2009). Teori Komunikasi (Edisi 9). Jakarta: Salemba Humanika.
Mubarok, & Marhaeni K., D. (2016). Konstruksi Prinsip Kinerja Public Relations dalam Pandangan Syariat Islam. Jurnal The Messenger, 8(2), 20 34. Retrieved from http://journals.usm.ac.id/index.php/the-messenger/article/view/338/229
Mulyana, D. (2002). Metodologi Penelitian Kualitatif Paradigma baru Ilmu Komunikasi dan Ilmu Sosial lainnya. Bandung: Remaja Rosdakarya.
Trimanah, & Wulandari, D. (2018). The Perception of Perhumas Central Java Members on Principles of PR Performance in Islam. Jurnal The Messenger, 10(1), 124 134. Retrieved from http://journals.usm.ac.id/index.php/the-messenger/article/view/594/521
Venus, A., & Nantia, R. D. (2016). Komunikasi yang Baik. Dalam Pandangan Barat, Timur, dan Indonesia. In Indonesia Bicara Baik: Bunga Rampai Komunikasi dan Humas. Bandung: Pelangi Publika.
Yin, R. K. (2002). Studi Kasus: Desain dan Metode. Jakarta: RajaGrafindo Persada.
Yulianita, N. (2016). Komunikasi yang Baik. Dalam Pandangan Barat, Timur, dan Indonesia. In Indonesia Bicara Baik: Bunga Rampai Komunikasi dan Humas. Bandung: Pelangi Mitra Sukses.
DOI: http://dx.doi.org/10.26623/themessenger.v10i2.870
Refbacks
- There are currently no refbacks.
Copyright (c) 2018 Jurnal The Messenger
View My Stats [Jurnal The Messenger] is an International Scientific Journal, Published by the Department of Communication, Faculty of Information Technology and Communication, Universitas Semarang (Central Java, Indonesia). It is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.